Залізничники закликали пасажирів повідомляти про неналежне обслуговуванні в поїздах, на вокзалах або перевезення безквиткових пасажирів на гарячу телефонну лінію. Дзвонити можна за телефоном: (044) 465-33-44.
За цим номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані. Працівники "Укрзалізниці" в найкоротші терміни повинні зв'язатися з адресатом повідомлення.
Про це повідомили в прес-службі "Укрзалізниці".
"Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов'язаний надати на першу вимогу", - повідомили в прес-службі.
Читайте також: "Укразалізниця" запускає два нових маршрути до Києва і Лисичанська
Гороскоп на тиждень 23-29 червня для всіх знаків Зодіаку: авантюра Овнів, важливий крок Раків та тривога Скорпіонів
Тепер не лише штрафи: ТЦК почали через суд відбирати документи у ухилянтів
Квартиру можуть визнати безхазяйною: українцям анулюють право власності на житло - кому приготуватися
Прогноз приголомшив і цивільних, і військових: вчені назвали дату завершення війни в Україні
У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати повну інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон і місце.
Залізничники відзначили, що коли пасажири скаржаться без зазначення конкретної інформації, дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу і можливість оперативно зреагувати для запобігання негативних явищ.