Навіть 5 разом узятих найбільш прибуткових поїздів які курсують всередині України не принесуть Укрзалізниці більше виручки, ніж один міжнародний поїзд Київ-Москва.
Ця інформація стала відома з даних Укрзалізниця, які компанія надала за запитом LIGA.net.
За минулий, 2017 рік, пасажирські перевезення принесли УЗ близько 10 млрд грн збитку. З них 5 млрд - поїзди далекого прямування, решта - приміські електрички. Зараз Укрзалізниця за рахунок вантажних перевезень здатна підтримувати неприбуткові напрями.
Є й такі маршрути, на яких можна добре заробити.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Найприбутковішим маршрутом у міжнародних пасажирських перевезеннях є Москва. Так, поїзд N6/7 Київ-Москва, за першу половину 2018 року, приніс найбільше виручки - 64,5 млн грн.
Поїзда Київ - Одеса, Київ - Харків, Львів - Одеса, Київ - Новоолексеевка і Київ - Івано-Франківськ за цей же період сумарно заробили лише 61,1 млн грн.
Виправдовують таке рішення "необхідністю оптимізації" інфраструктури. Відповідну заяву форуму Європейської бізнес-асоціації сказав директор з економіки та фінансів ПАТ "Укрзалізниця" Андрій Рязанцев.
Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", "Укрзалізниця" збирається ліквідувати низку поїздів. Тепер замість електричок українців змусять більше користуватися автобусами міжміського сполучення.
Також портал "Знай.uа" повідомляв про те, що користувачі мережі взялися активно обвговорювати стан чергового "дива" Укрзалізниці", який курсує з Херсона до Москви. Фото "вбитого" поїзди були розміщені одним з користувачів Facebook. Він зазначив, що склад нагадує індійський, якому лише не вистачає людей з баулами на даху.