Згідно зі статистикою, близько 15% всіх аварій в Україні відбувається через погані дороги. Щороку весняні води буквально змивають асфальт з трас, утворюючи все нові і нові ями і вибоїни. На ремонт доріг виділяють мільярди бюджетних коштів, проте куди вони діваються і в чиїх кишенях осідають – не відомо.
А ями на дорогах тим часом не просто не зникають, а постійно збільшуються, як у величині, так і в кількості. При цьому чиновники регулярно дають обіцянки щодо ремонту – в основному роблять це для власного піару, і свої обіцянки забувають з такою ж легкістю, як і їх роздають.
Вибори, які вже чітко замаячіли на горизонті, спровокували нову хвилю обіцянок, в тому числі і щодо ремонту доріг.
Так, прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що наступного року фінансування ремонту та будівництва доріг в Україні буде збільшено на дев'ять мільярдів гривень.
Про це прем'єр повідомив під час засідання уряду.
Європа почне повертати Україні ухилянтів? Німеччина депортує першого
Мобілізацію в Україні можуть скасувати: що пропонують натомість
Українцям виплатять солідну допомогу: хто може отримати близько 11 тисяч на місяць
ПриватБанк виплатить клієнтам по 2500 грн: хто може отримати
"Наступний рік - на дорожнє будівництво буде виділено 56 млрд грн. На місцеві дороги виділяємо 17 млрд грн. І я вимагаю, аби за кожну гривню звітували перед громадянами", - цитує слова керівника уряду Іnterfax.
Зокрема, за словами Гройсмана, понад 2 млрд грн буде передбачено на безпеку дорожнього руху (острівці безпеки, огородження, переходи тощо).
"75% усього акцизу, який потрапляє з палива, буде направлено саме на дороги", - додав В.Гройсман.
Нагадаємо, у міністерстві інфраструктури пояснили поганий стан доріг
За словами прем'єра, минулого року на ремонт та будівництво доріг виділили 47 мільярдів, з яких більше 11 мільярдів гривень йшло до місцевих бюджетів.
Гройсман зазначив, що рівень виконання робіт в Україні нерівномірний, адже в деяких регіонах дорожні роботи виконані майже на 100%, а подекуди рівень виконання досягає лише 20%.
"Це безгосподарність і нездатність займатися не тільки будівництвом доріг. Треба підсилювати регіональну владу і бути вимогливим до її роботи", - сказав він.
При цьому, за словами прем'єр-міністра, державній аудиторській службі доручено провести перевірки використання коштів і якості виконаних дорожніх робіт.
Що буде з дорогами у наступному році і куди подінуться кошти, виділені з бюджету на ремонт трас – покаже час.
А наразі українці пробують змінити становище з жахливими дорогами своїми методами.
Нагадаємо, протестувальники заблокували трасу Кропивницький-Миколаїв через вкрай незадовільний стан дороги. Згодом там розбили намети і відкрили польову кухню.
Як повідомляв портал "Знай.ua", найпопулярніша траса в Україні стане платною.
Також "Знай.ua" писав, що у Києві активно розгорнувся ремонт доріг - роботи з відновлення дорожнього покриття ведуться відразу на чотирьох шляхопроводах в районах Троєщини, Позняків, Петрівки та в центрі Києва.