Екс-учасниця популярного гьорл-бенду Spice Girls, а нині успішний дизайнер Вікторія Бекхем настільки перестаралася у погоні за стрункістю, що втрапила у неприємну ситуацію
43-річну дружину Девіда Бекхема одне з кафе в Тайнсайді нагородило дуже образливим титулом, використавши її образ на рекламі, якою обклеїли фургон для доставки піци, передає Mirror.
На мінівені компанії Sidhu Golden Fish and Chips з’явився дивний постер, на якому намальована карикатура худої та некрасивої дівчини з підписом "Вікторія Бекхем". На ній стрічка з написом "ікона анорексії". Поряд з малюнком красується зображення піци.
"Наша піца тонша за Вікторію Бекхем", - наголошує салоган компанії.
Представники зірки обурилися такій "славі" і заявили, що подібна реклама є свідченням кричущої неповаги й ображає не лише місіс Бекхем, а й інших струнких дівчат.
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
У свою чергу екс-співачка твердо вирішила судитися з закладом громадського харчування, бо не налаштована терпіти недвозначні жарти щодо себе і власної зовнішності. Її адвокати вже подали позов до суду.
Натомість представник компанії пояснив, що не мав на меті образити зірку.
"Ми хотіли людям дати зрозуміти, що проблеми з порушенням харчування - це дуже серйозно, але ми не хотіли сильно акцентувати увагу на людях, які страждають цією проблемою. Ми хотіли б, що наші відвідувачі сприймали цю рекламу в контексті: анорексія і все, що з нею пов'язано", - заявив менеджер.
Подібну рекламу розкритикувала й благодійна організація, що займається проблемами анорексії.
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", дієтолог Вікторії Бекхем розкрила секрет її стрункої фігури.