Дослідники з університету Брігама Янга назвали 4 типи користувачів соцмережі Facebook.

Вчені провели масштабне дослідження, повідомляє The Independent. Дослідники проаналізували профілі 2 мільярдів користувачів та запропоновані їм анкети, у яких потрібно було оцінити 48 тверджень.

Результати дослідження показали, що користувачі Facebook в основном діляться на 4 категорії, які вчені назвали: селфіфани, реалісти, лідери думок та спостерігачі.

Реалісти за допомогою Facebook спілкуються із людьми, котрих вони знають особисто та постійно підтримують з ними зв'язок. Як правило, у їхньому списку друзів не більше ста людей, серед них колеги, однокурсники, родичі. Соцмережа допомагає їм виявляти почуття і стежити за життям близьких друзів.

Популярні новини зараз

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

Лідери думок намагаються прокоментувати кожну важливу подію. А от про себе пишуть мало та не надто часто. Кожній події вони намагаються дати власну оцінку, наголосити на правильності того чи іншого рішення. Для лідерів думок профіль у Facebook – насамперед спосіб висловитися, а не підтримувати контакти.

Селфіфани намагаються зібрати якомога більше лайків. Вони постійно викладають свої фото й відео. На думку селфіфанів, чим більше лайків стоїть під їхніми постами, тим більше їх люблять віртуальні друзі, розуміють та поділяють їхні думки.

Спостерігачі у Facebook більше орієнтовані на те, щоб підглядати за життям інших. Як правило, на їхніх аватарках тварини – ведмедик із квіточкою чи кінь, що перестрибує через прірву. Вони про себе взагалі нічого не пишуть, адже їм набагато цікавіше заходити на сторінки друзів. Їх цікавить все – хто одружився чи, навпаки, розійшовся зі своєю половинкою, хто куди переїхав, хто та на якій посаді тепер працює і т. д.