Американські вчені під керівництвом Джорджа Лаудера з Гарвардського університету запропонували поліпшити аеродинамічні характеристики крила літака, покривши його поверхню невеликими лусочками, за формою повторюють геометрію луски акули.
Зміна геометрії крила літака — один із способів поліпшити його аеродинамічні характеристики; зокрема, це дозволяє зменшити силу опору повітря і збільшити підйомну силу.


Потрібного ефекту може призвести як використання додаткових елементів, так і модифікація геометрії поверхні крила.
Такі зміни не потребують додаткових джерел енергії та покращують аеродинаміку крила тільки за рахунок взаємодії потоку повітря з поверхнею крила.
Гороскоп на тиждень 9-15 червня для всіх знаків Зодіаку: активність Близнюків, помилки Дів та можливості Водоліїв
Пенсіонерам готують новий перерахунок виплат: кому, коли і скільки грошей додадуть
Влаштувався на роботу — забудь про ТЦК: юрист роз’яснив несподівану норму для призовників
Головне за 7 червня: українцям скасовують виплати, ТЦК відмовляються від "бусифікації", а українцям підняли тарифи
Як правило, такі аеродинамічні елементи, засновані на зміні напряму повітряних потоків і формування в них невеликих вихорів.
Проаналізувавши фотографії лусочок, вчені побудували тривимірну модель і надрукували штучні елементи аналогічної форми з фотополімеру на 3d-принтері.
Такими штучними лусочками автори роботи покрили модель крила літака, вишикувавши в один або чотири ряди вздовж крила.
Виявилося, що використання лусочок дійсно призводить до одночасного зниження аеродинамічного опору і збільшення підйомної сили.
Така поведінка вчені пояснюють механізмом, який включає в себе два процеси. По-перше, відбувається розподіл об'ємів повітря в області за кожною лусочкою, що призводить до утворення неоднорідного розподілу тисків і збільшення ефективності засмоктування повітря.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив про акул проти Трампа.