Колекторів знають і не дуже люблять навіть з чуток, а вже тим більше – ті, хто мав з ними справу особисто. Виданню "КП" в Україні" вдалося поглянути на це питання, так би мовити, з вивороту, а саме – взяти інтерв'ю у жінки колектора, яка побажала залишитися анонімною. Вона розповіла, що за один вибитий борг може отримувати до 50 000 доларів.

"Перед тим як видати скрипт (сценарій розмови) і посадити за телефон, провели короткий інструктаж-мотивацію: "Спілкуйтеся з клієнтом впевнено, чітким голосом, не монотонно. Пам'ятайте, борги самі собою не зникають – клієнт все одно їх заплатить. Але ви повинні зробити так, щоб він хотів до вас бігти і тут же гасити всі свої позики!"

Як розповіла колектор, для цього існує три скрипта (сценарію ведення діалогу). Перший з них – це хороші стосунки. Колектор виступає в якості одного. Він нібито входить в стан клієнта, звучить це приблизно так: "Так, Так, я вас розумію, Іван Іванович. Немає грошей – це жахливо. У мене теж недавно вкрали гаманець. Але давайте ми разом з вами подумаємо, як швидше з цього викрутитися і погасити борг.

Другий скрипт – це середня ступінь спілкування. Не будучи ні ворогом, ні іншому клієнту, колектор веде сухий діалог, ставлячи в популярність про наслідки.

"Якщо ви зараз не сплатите борг або хоча б не почнете вносити мінімальну суму за кредит – почнуться штрафи. Сума зросте в 7 разів. Після вже може і до суду дійти. Моя справа – вас попередити про наслідки, а вони, в основному, не райдужні.

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Показати ще

Третій – "погані відносини з клієнтом".

"Я буду дзвонити кожен день. Вашим сусідам і рідним. Як раз перед очима довідник з потрібними контактами..."

Але іноді не працює ні один із трьох сценаріїв, розповідає колектор, доводиться підходити до справи "креативно". Наприклад, з одним з клієнтів довелося прикинутися коханкою, і коли вся сім'я вже була на взводі і на межі розриву, нарешті показати, ким є насправді. Випадків проблемних клієнтів багато – то з собою покінчать (як дізнаватися про це колектору і розуміти, що причетна до цього?). То мати-одиначка попадеться, і доводиться боротися з почуттям жіночої солідарності і не вірити її слезливым історій. Колектори як правило – жінки, а не бритоголові двометрові мужики, якими їх прийнято уявляти. У відділенні, де працює наша героїня – 10 жінок і лише 1 чоловік. І це не жарт.

Раніше "Знай.uа" писав , що боргова яма затягує українців на дно – перші "жертви" вже бомжують.

Напомним у мережі порівняли фінські та українські супермаркети. Як повідомляв "Знай.uа", безталанна бабуся наочно показала, що чекає українців в старості.