Про це йдеться у зверненні «Укрметалургпром» до прем’єр-міністра Дениса Шмигаля.
В «Укрметалургпромі» зазначили, що Мінінфраструктури підготували проєкт рішення щодо обмеження строку експлуатації залізничних вантажних вагонів, проте запропоновані в ньому норми потребують доопрацювання задля недопущення різкого дефіциту парку вагонів.
«За розрахунками експертів виключення з експлуатації піввагонів, у яких закінчився 1,5 нормативних терміну служби (33 роки), що пропонується проєктом призведе до: різкого списання вагонів у перший рік після введення заборони (12,6 тис.од.); дефіциту піввагонів що виникне в 2021р., та призведе до зростання ставок на оренду вагонів на 18,4%», - зазначається у зверненні.
Щоб не допустити цього, в «Укрметалургпромі» пропонують встановити 1,6 нормативного терміну служби (понад 36 років), замість запропонованого в проєкті 1,5 кратного нормативного терміну служби, при цьому не обмежувати використання рухомого складу з продовженим терміном служби, рішення про продовження терміну яких прийнято до моменту набрання чинності цим проєктом.
На їх думку, таке рішення не викличе надмірно різкого списання піввагонів (буде списано 4,9 тис. в 2021, замість запропонованих існуючою редакцією 12,6 тис), а в середньому буде проходити списання 3,3 тис. за період 2021-2025гг.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Щодо обмежень термінів використання рухомого складу інших вагонів, то автори звернення пропонують встановити для окатишевозів 45 років, зерновозів 45 років, для всіх інших типів вагонів, в т.ч цистерн і платформ, - не менше 2,5 терміну служби.