Про це заявив радник прем'єр-міністра Юрій Голик, повідомляє «РБК-Україна».

В якості яскравого прикладу незадовільних підходів до роботи з боку «Укравтодору» Голик розповів про те, як раніше проходив ремонт траси Мерефа-Лозова.

«Пару доріг в Харківській області другий рік стоять без верхнього шару (тільки в нижньому). Але на 2019 рік був виділений 1 млрд на цю трасу. Трасу категорії М - Міжнародну - не доробили, але трасу категорії Р - Регіональну - почали. Звичайно ж, і цю трасу теж не планували закінчувати. Вважали, що досить зробити вирівнюючий шар і залишити дорогу в такому стані зимувати. Генії планування», - заявив Голик.

За словами радника прем'єра, на щастя, восени 2019 року знайшли спосіб закінчити ремонт більшої частини траси.

«Але геніальні планери забули про ще один свій факап - відремонтована дорога закінчується на кордоні з Дніпропетровською областю, в якій «Укравтодор» робити продовження цієї дороги в найближчі кілька років не планував. Таке хаотичне планування уповільнює ремонт доріг і безпосередньо впливає на вартість проекту», - розповів радник прем'єра.

Популярні новини зараз

По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі

Російські військові прямо під час евакуації розстрілюють мирних жителів у Вовчанську

"Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам

Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати

Показати ще

Водночас, Голик запевнив, що вже в наступному році всі розпочаті і кинуті Укравтодором ремонти доріг будуть дороблені. А нові об'єкти будуть робитися в рамках концепції «від початку і до кінця, та бажано в рамках року».

Як повідомлялося, Юрій Голик видав книгу «Нескінченність не для слабаків. Книга про менеджерах, хакнувшіх систему держуправління », в якій поділився успішним досвідом проведення реформ в Дніпропетровській області.