Мережу сколихнула новина щодо свавілля, яке відбулось на Залізничному вокзалі в Києві. Про це детально розповів ТСН.
Як розповідає джерело, провідниця поїзда Ковель – Москва виштовхнула пасажира, який надав працівниці електронний квиток.
Адміністрація одраз ж відреагувала на цю ситуацію та заявила про негайне звільнення провідниці та начальника поїзда.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
В свою чергу, директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан додав:
"Поїзд прибув в депо вчора ввечері і одразу була проведена відповідна перевірка цього факту. Діям усіх причетних до інциденту особам буде дана відповідна оцінка і будуть зроблені найрадикальніші висновки. Я вам скажу однозначно, що ці люди в нас працювати більше не будуть".
Крім того, він додав, що УЗ просить вибачення у пасажирів за ситуацію, яка склалася.
А що ви думаєте про поведінку робітників?
Про це написала на сторінці в Facebook Карина Ястреб.
Інцидент стався на маршруті тролейбуса №3.
"Сьогодні у мене сталася дуже неприємна ситуація. У Київ р. на маршруті тролейбус#3 персонал @kyivpastrans вчинив не чесно по відношенню до мене. Приблизно о 15.10 я сіла в тролейбус, підготувала гроші для оплати і чекала, поки кондуктор підійде до мене за оплатою. Замість цього до мене підійшла контролер з номером В810. Я почала їй пояснювати, що я просто не встигла оплатити проїзд, вона мені почала говорити за штраф. Я сказала, що чекала кондуктора, підійшла її колега початку і в грубому тоні говорити мені, що я сама! Повинна була до нього підійти і взагалі він оголошував. Я сказала, що він нічого не оголошував, на що кондуктор сказав, що оголошував. Я сказала, що не чула нічого",
- говорить дівчина.
Дівчина погодилась оплатити в туж секунду, але її грубо перебивали та сказали, що "вже пізно".
"Продовжували говорити за штраф у розмірі 160 грн, я кажу окей, я готова заплатити штраф, але у мене немає при собі такої суми (я практично не ношу з собою готівку)".
Пасажирка погодилась віддати 140 грн, адже більше у неї не виявилось, проте працівників пастрансу це не влаштовувало.
"Вони мені сказали йти на банкомат. В результаті мене вивели з автобуса і повели до банкомату, на яких підставах незрозуміло. Йшли за мною, як конвой...Мені стали виписувати квитанцію, я запитала навіщо воно мені і що мені з цим робити, у відповідь на це я отримала відповідь "в рамочку поставите, ха ха"."
Потім Карина зателефонувала в "Київпастранс", та залишила скаргу. їй схо відповіли, що "розберуться".
Як згодом з'ясувала потерпіла, дії працівників пастрансу по відношенню до неї були незаконні.
Нагадаємо, на станції київського метро "Арсенальна" з 9 жовтня 2018 до 22 січня 2020 року проводитиметься капітальний ремонт ескалаторів.
Як повідомляв Znaj.ua, в понеділок, 1 жовтня, в супермаркеті "Сільпо", що на вулиці Маяковського, 75/2, в Деснянському районі Києва два підлітки намагалися вкрасти коньяк, текіллу і шоколадку. Їх помітили охоронці, після чого між ними стався конфлікт.
Також Znaj.ua писав про те, що компанія Коен Груп планує протягом чотирьох років побудувати торгово-виставковий комплекс під Києвом вартістю близько $500 млн.