Мережа ресторанів швидкого харчування "Макдоналдс" представила літню колекцію одягу.
Про це пише lenta.ru.
Всього презентували сім речей із зображенням фірмового бургера мережі - "БігМака".
У нову колекцію ввійшли плавальні шорти, чоловіча та жіноча термобілизна, постільна білизна, шпалери, спальник, одяг для собаки. Очікується, що найближчим часом в продаж надійдуть гумові чоботи і намети.
Читайте також: KFC роздають гнучкі Bluetooth-клавіатури
Ухилятися стане неможливо: мобілізація вийде на новий рівень
ПриватБанк попередив про нові тарифи з 1 січня: за що доведеться платити
ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію
Схема з лічильниками: українцям нараховують космічні борги за світло
Вартість речей варіює від 40 до 80 доларів. Їх доставка здійснюється в США, Канаду, Австралію і країни Європи. Весь прибуток від продажу речей передадуть благодійному фонду "Будинок Рональда Макдоналда".
Дебютна колекція одягу "Макдоналдс" була представлена в березні цього року, однак її продавали лише на території Швеції. Тоді покупці могли придбати плащі, гумові чоботи і ковдри.
Натомість, житель Каліфорнії стверджує, що виявив у купленому в ресторані KFC обіді засмаженого щура. Студент опублікував фото в соцмережі з закликом відмовитися від фастфуду.
За його твердженням, менеджер ресторану приніс йому вибачення і визнав, що в їжі дійсно виявився гризун з вузькою мордою і довгим хвостом.
Однак представники компанії KFC у своєму коментарі скептично поставилися до цієї інформації.
"Наші курячі нагетси часто розрізняються за розміром і формою, і в даний час немає ніяких доказів на підтримку твердження, що це щур. Ми запропонували провести незалежну експертизу продукту в лабораторії за рахунок компанії, але клієнт відмовляється надати продукт", - йдеться в заяві компанії.
Нагадаємо, McDonald`s та KFC - два світових бренда мереж закладів швидкого харчування, що активно конкурують між собою.