У Китаї матір витратила 160 тисяч доларів на наряди для модного тематичного дня народження своєї дворічної дочки.
Про це повідомляє видання BPL.
Весь одяг, підібраний до свята, дуже дорогих світових брендів: від Луї Вітон, Діор, Барбері і Прада. Жінка купувала їх у США, Гонконгу та Кореї.
Читайте також: У Штатах порося балотується у мери
Турботлива мама витратила на гардероб доньки більше мільйона юанів, що відповідає 200 тисячам австралійських або 160 тисячам американських доларів. Для порівняння, цих грошей цілком вистачило б для покупки Porsche Panamera Turbo.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Це не перший випадок, коли малеча має шикарний гардероб. Дизайнерські сумочки, міні-Mercedes і 115 тисяч послідовників в Instagram - і все це у віці 14 місяців має Міллі-Белль Даймонд.
За опублікований пост з фотографією дівчинки, одягненої в якийсь бренд, їй платять 250 доларів.
Дівчинка із Сіднею, якій ще не виповнилося півтора року, стала знаменитістю в соціальних медіа, після того як її мама почала постити фотографії своєї дочки в Інтернеті.
На данний момент вона має звання найвідомішої в світі в Instagram дитини до двох років із натовпами шанувальників в Китаї, на Близькому Сході, в Туреччині та інших країнах світу.