Залізниця Одеси звернулася до обласної муніципальної адміністрації з метою координації підвищення вартості перевезення громадян у зоні передмістя на 30%.
Прес-служба відомства повідомляє, що таке зростання - вимушена міра. Адже, золзуміло, що несвоєчасність збільшення заміських тарифів і невисоке покриття витрат доходами не забезпечують належне здійснення заміських перевезень.
Тим більше, приміські перевезення відбуваються в умовах значної зношеності рухомого вагонного складу.
Так, в 2014 р. втрати ЖД від соціально вагомих заміських перевезень налічували 314,1 млн грн, в той час як прибуток перекрив всього 14,7% витрат. Це означає, що на 1 гривню експлуатаційних трат на приміські перевезення ЖД отримує тільки 14,7 копійок прибутку.
Також у відомстві поінформували, що якщо зіставити вартість проїзду автотраннспортом на приміських маршрутах по області з вартістю проїзду в приміських поїздах, вона виявляється в середньому нижче в 3,5 рази на ту ж саму відстань.
Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот
Українців попередили про "важкі" платіжки за світло
Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись
Тарифи на приміські перевезення регулюються облдержадміністраціями. Втім, працівники залізниці наголошують, що вартість комплектуючих матеріалів і сировини формуються в ринкових умовах. А без них неможливі безперебійні перевезення.
В даний час зберігається стійке відставання темпів підйомів тарифів на приміськи перевезення від зростання цін на дизельне пальне, електрику, металопрокат, матеріали та запасні частини.