Google працює над новою версією браузера Chrome, в якій буде включений блокувальник реклами. Про це повідомляє видання The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела.
Блокуватися буде реклама, яка найбільш негативно впливає на користувальницький досвід і скоріше всього буде включена за замовчуванням. Під блокування буде потрапляти реклама, яка визнана організацією "Coalition for Better Ads" (Коаліція за кращу рекламу) неприйнятною: спливаючі вікна; автовідтворення звуку в відеореклами; банери, перекривають основну сторінку; таймер очікування, тільки по закінченню якого користувачеві показують найпопулярніший сайт та інші.
Браузером Google Chrome користується близько 50% користувачів і поява блокувальника реклами в ньому виглядає цілком логічною. Адже близько 25% користувачів інтернету тільки в США використовують сторонні блокувальники реклами, які можуть блокувати всю рекламу на сайтах (а не тільки неприйнятну), руйнуючи тим самим ринок реклами в інтернеті.
З появою стандартного блокувальника в Chrome популярність сторонніх може істотно знизитися і Google не буде втрачати доходи від прийнятної реклами, яка складає значну частину прибутку компанії.
Анонс блокувальника реклами в Chrome очікується найближчим часом. Можливо, він відбудеться на конференції для розробників Google I/O 2017, яка пройде з 17 по 19 травня.
Пенсіонерів поженуть на роботу: держава готує заходи
ПФУ незаконно здирає гроші з пенсіонерів: юристи розкрили грубі порушення
Податки з переказу на картку: у питанні поставили крапку
ТЦК дали чоловікам 7 днів, щоб уникнути штрафу: кому потрібно поквапитися
Раніше портал Знай.uа писав про те, що Google оновила сервіс Google Earth.