Українська вишиванка стала трендом цього літа. Про це у своїй статті написало американське видання The New York Times у статті "Неофіційний топ літа". Автор матеріалу описав вишиванку як "селянську блузку", яка увійшла в "всесвітній обіг", пише "Громадське".

У статті розповідається про лейбли March 11, який створили Українці, що живуть в Нью-Йорку - Світлана Головченко і Роберт Міщенко.

Читайте також: Lviv Fashion Week: українські дизайнери здивували кольорами і формами (фото)

Вони в своїх колекціях пропагують традиційну українську вишиванку.

"Пара вишиванок з джинсової спідницею - це все, що потрібно, щоб виглядати стильно. Просто будьте готові, що люди будуть питати у вас звідки вона ", - пише автор.

Популярні новини зараз

Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів

Пенсіонери втратять "вікові" надбавки: кому скасують бонус у 2026 році

У 2026 році залишитесь без квартири: чиє право власності оскаржать

Від 1200 грн і більше: хто має право на надбавку до пенсії

Показати ще