Українська вишиванка стала трендом цього літа. Про це у своїй статті написало американське видання The New York Times у статті "Неофіційний топ літа". Автор матеріалу описав вишиванку як "селянську блузку", яка увійшла в "всесвітній обіг", пише "Громадське".

У статті розповідається про лейбли March 11, який створили Українці, що живуть в Нью-Йорку - Світлана Головченко і Роберт Міщенко.

Читайте також: Lviv Fashion Week: українські дизайнери здивували кольорами і формами (фото)

Вони в своїх колекціях пропагують традиційну українську вишиванку.

"Пара вишиванок з джинсової спідницею - це все, що потрібно, щоб виглядати стильно. Просто будьте готові, що люди будуть питати у вас звідки вона ", - пише автор.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні 6 квітня готує багато сюрпризів: увага, сварки та гроші

"Доставка до ТЦК ще швидше...": експерт відповів, що загрожує школам, лікарням та медичним центрам в Україні

Українкам дозволили перейти на пенсії своїх чоловіків: названо дві важливі умови

Вагітність від 15-річного коштувала міністерці Ісландії у справах дітей посади: правда спливла через 30 років

Показати ще