Відомий російський журналіст, який позіціонує себе знатним інтелектуалом, Анатолій Вассерман знявся в українофобному рекламному ролику.

У відеоролику, який рекламує севастопольський гастробар "Моніка", Вассерман, а точніше "Толя-фейсконтроль", слідкує за тим, щоб до бару не заходив аби-хто. А оскільки бажаючих відвідати "Моніку" є багато, то "Толя-фейсконтроль" з порогу закладу оголошує, що "вхід в "Моніку" тільки дівчатам начитаним".

Читайте також: Українофоби заполонили вітчизняні ВНЗ

Після цього він запитує одну з відвідувачок з "качиними" губами про те, в якому році Крим приєднано до Росії.
"Крим завжди був російським", - без тіні сумніву відповідає вона.

Дівчина з "кримськими робочими губами", як зауважив один з відвідувачів youtube, отримує за свої "глибокі" знання безкоштовний коктейль від Вассермана .

Популярні новини зараз

Жінки на заводи, чоловіки – в окопи: ветеран закликав масштабувати мобілізацію

Відключення триватимуть до весни: де буде найгірша ситуація зі світлом

Скасування табелів у школах: як тепер оцінюють знання школярів

Школярам скасували традиційні іспити: як проходитиме вступна кампанія

Показати ще