Українська компанія "Мотор Січ" може стати учасником російсько-китайського проекту важкого гвинтокрила AHL і оснастить машину турбовальними двигунами АІ-136Т.

Про це повідомляє "Комерсант".

Читайте також: Іранці розстріляли НЛО з зенітної установки (відео)

Водночас, Росія і Китай припускають, що подібна співпраця з українським виробником двигунів може зірватися.

Координатором проекту і посередником між конфліктуючими сторонами виступить Пекін. Якщо співпраця зірветься, Росія і Китай займуться двигуном самостійно.

Популярні новини зараз

ТЦК дали 20 днів: що потрібно зробити військовозобов'язаним

ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку

Мобілізувати всіх без винятків: у кого хочуть забрати відстрочки

Обміняти долари по старому не вийде: ПриватБанк тихо переписав правила для валюти

Показати ще

Наголошується, що раніше "Мотор Січ" спростовувала участь у проекті, проте 10 лютого в компанії заявили, що працюють безпосередньо з китайською Avicopter і вже підписали контракти на поставку нового турбовального двигуна АІ-136Т.

Російська сторона дотримується правил гри і підкреслює, що "рішення щодо двигуна ухвалює замовник – Китай.

Переговори між Китаєм і РФ про розробку важкого гелікоптера, які ведуться з 2008 року, повинні скоро завершитися, після чого сторони укладуть контракт.

На початку 2016 року стало відомо, що гелікоптер розробляється виключно для китайського ринку.

Китайська сторона займається розробкою, випробуваннями, сертифікацією і серійним виробництвом гвинтокрила. Росія передасть технології, створить технічну пропозицію і розробить окремі системи.

Злітна маса гелікоптера досягне 38 тон, він зможе піднімати 10-15 тон вантажу і розвивати швидкість до 300 км/год. Дальність польоту складе 630 км, а практична межа — 5,7 тисяч метрів.

Як писав раніше інформаційний портал "Знай.uа", українське державне підприємство "Антонов" запропонувало президенту США Дональду Трампу літак власного виробництва.