В інтернеті висміяли офіційну символіку міста Рівне, яка була презентована 22 грудня.

Фото символу опубліковано на сторінці "Erve.ua" в Facebook.

"Свій власний бренд має моє рідне місто Орівне", - прокоментував новину у своєму Facebook відомий письменник Олександр Ірванець.

"Відразу видно! Робили виродки, які ненавидять місто Рівне!" - відгукнувся про бренд відомий художник і музикант Юрій Журавель.

Читайте також: Рівненський школяр створив куленепробивну каску

Популярні новини зараз

ТЦК не має права: омбудсменка назвала головні порушення, які вчиняють ледь не щодня

ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку

В українських школах продовжили зимові канікули: де діти відпочиватимуть довше

Енергетики не можуть відключити будинки: люди юрбою атакують бригади

Показати ще

"Такий логотип підійшов би для брендування, наприклад, пральної машини - до болю нагадує її кришку і показує оборот її барабана. Або для брендування якогось новомодного унітазу, який витончено спускає воду за годинниковою стрілкою і протилежно їй одночасно. Жахливо, одним словом" , - написав нардеп Андрій Лозовий.

"При всій повазі, що означає цей логотип? Пусте місце?", "Над розробкою нового бренду Рівне робоча група працювала півтора року ... А в результаті - дірка від бублика", "Місто нульового комфорту - це такий самотроллінг?" - коментують користувачі.