В інтернеті висміяли офіційну символіку міста Рівне, яка була презентована 22 грудня.
Фото символу опубліковано на сторінці "Erve.ua" в Facebook.
"Свій власний бренд має моє рідне місто Орівне", - прокоментував новину у своєму Facebook відомий письменник Олександр Ірванець.
"Відразу видно! Робили виродки, які ненавидять місто Рівне!" - відгукнувся про бренд відомий художник і музикант Юрій Журавель.
Читайте також: Рівненський школяр створив куленепробивну каску
Відключення світла у січні та лютому: до чого готуватись
ТЦК не має права: омбудсменка назвала головні порушення, які вчиняють ледь не щодня
ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку
ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію
"Такий логотип підійшов би для брендування, наприклад, пральної машини - до болю нагадує її кришку і показує оборот її барабана. Або для брендування якогось новомодного унітазу, який витончено спускає воду за годинниковою стрілкою і протилежно їй одночасно. Жахливо, одним словом" , - написав нардеп Андрій Лозовий.
"При всій повазі, що означає цей логотип? Пусте місце?", "Над розробкою нового бренду Рівне робоча група працювала півтора року ... А в результаті - дірка від бублика", "Місто нульового комфорту - це такий самотроллінг?" - коментують користувачі.