У плані розвитку аеропорту "Бориспіль" не передбачено розвиток чи навіть використання в найближчому часі терміналів В і F.

Про це заявив журналістам в.о. гендиректора аеропорту Євген Дихне, передає "Інтерфакс-Україна".

За його словами, "термінал F - це демонстрація державної безгосподарності".

"Коли він зводився, то вже не вписувалася в стратегію розвитку аеропорту, яка була визначена на той час. На нього витрачено значно більше грошей, ніж планувалося. Він будувався як додатковий, тимчасовий, На сьогодні це приклад неефективного використання ресурсів", - заявив Дихне.

За його словами, не вписується термінал F і в нинішню стратегію розвитку аеропорту, яка розписана навколо нового терміналу D. Немає потреби в аеропорту і в залученні терміналу В.

Популярні новини зараз

Блокують всі картки – від пенсійної до зарплатної: боржників за комуналку позбавляють шансу на виживання

В українських школах продовжили зимові канікули: де діти відпочиватимуть довше

Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні

Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються

Показати ще

"Цей термінал морально застарілий. Нам коштує чималих грошей на утримання в аварійно-безпечному стані. Тому долю терміналу В визначимо після виникнення необхідності реконструкції аеропорту до такої міри, що ми дійдемо до цього терміналу. Сьогодні він в плани розвитку не входить", - сказав в. о. гендиректора.

Читайте також: Через кордон пропускатимуть за 5 секунд

Як відомо, термінал F був побудований у 2010 році. Його відкривали тодішні президент Віктор Янукович і глава Мінтрансу Костянтин Єфименко.

Первісний кошторис робіт складав близько 80 тисяч гривень, але в ході робіт збільшився в п'ять разів.

До 2013 року термінал F був базовим для авіакомпанії МАУ, яка згодом перейшла у термінал D. Після цього у 2013 році термінал F якийсь час був вантажним, а потім його просто законсервували.