Американський фотограф із латвійським корінням Вікторія Пашута пофантазувала на славу. Вона продемонструвала, що сталося б, якби найвідоміші у світі моделі авто перетворились у живих дівчат.

"Що, якби автомобілі були супермоделями?" - називається її останній фотографічний експеримент із образами, - пишет Bigpicture. Пристрасна Ferrari, сильна Hummer, шикарна Rolls-Royce Phantom чи спокуслива Aston Martin Vanquish?

Фотограф відома своїми фантазіями на різні теми: "Що, якби дівчата були браузерами?", "Що, якби хлопці були соціальними мережами", де показала метросексуальність та поєднуючу силу інтернет.

Читайте також: Кріштіану Роналду і Алессандра Амбросіо роздяглися для глянцю (фото)

Наприклад, експеримент із хлопцями у ролі Facebook та Instagram вона пояснює тим, що із часом соцмережі все більше впливають на повсякденне життя.

Популярні новини зараз

Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи

Абоненти не встигають за темпами "Київстару": тільки поповнили рахунок, а тариф уже подорожчав

Vodafone порадував абонентів безкоштовним інтернетом: як отримати

Не лише електроенергія вдарить по гаманцю: яка комунальна послуга подорожчає з 1 червня

Показати ще

"Ідея була не лише у тому, щоб візуалізувати логотипи, а і передати характер", - розповіла дівчина. Здається, із марками авто вона повторила експеримент.

Роботи Вікторії Пашути публікувались у міжнародних та всесвітніх виданнях. На її рахунку Esquire, Vogue, GQ та багато інших. А серед тих, із ким вона працювала, є навіть така світська левиця, як Періс Хілтон.