Школярі, які щодня грають в онлайн-ігри, отримують набагато кращі оцінки, ніж ті, хто не грає зовсім.
Про це повідомляє International Journal of Communication.
Такий висновок зробили вчені після проведення досліджень серед 12 тисяч австралійських школярів.
Альберто Посс та його колеги з Королівського мельбурнського технологічного інституту використовували дані, які вдалалося зібрати в більш ніж 700 школах Австралії.
Читайте також: Половина гравців у відеоігри страждають від галюцинацій
Енергетики розповіли, чи вводитимуть аварійні відключення світла під час холодів
ПриватБанк попередив про нові тарифи з 1 січня: за що доведеться платити
Під примусову мобілізацію потраплять до 25 років: за ким прийдуть ТЦК
Одним тисячі, іншим – копійки: нове підвищення пенсій порадує не всіх
Відповідне тестування дозволяло оцінити успішність учнів з різних предметів, їхні особисті інтереси й захоплення, звичайні види активності в інтернеті.
Результати дослідження показали, що школярі, які користуються онлайн-іграми щодня, демонструють у середньому на 17 балів вищі результати з природничих наук, і на 15 балів - з математики.
На думку вчених, ігри частіше за все вимагають навичок швидкого читання, логічного й математичного мислення, а це сприяє розвитку аналітичних здібностей і навичок вирішення завдань, корисних й у школі.
"У деяких випадках гравцям потрібно розумітися навіть на хімії", - говорить учений.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що є і негативні наслідки для любителів онлайн-ігор. Так, більшість геймерів відчувають галюцинації. Дослідження показало, що в них виникає бажання використовувати об'єкти з віртуального світу в реальному житті.