52% пар незадоволені своїм сексом під час свят або подорожей. Такі невтішні висновки стали результатом експерименту, проведеного компанією з виробництва презервативів Durex.
Дослідження проходило в рамках власної кампанії Durex #DoNotDisturb, повідомляє Life.ru.
В експерименті взяли участь дві тисячі людей різних вікових категорій. По закінченні свята sexpectations, організованого Durex, більше половини з них зізналися, що їх сподівання не виправдалися. І це незважаючи на найкомфортніші умови для романтичного уїк-енду, надані парам.
52% респондентів розповіли, що сподівалися на кращу якість сексу під час імпровізованої відпустки, а понад 60% зізналися, що ці надії не виправдалися. Проблема полягала в тому, що багатьох більше турбувало їх онлайн-життя і "пошук пароля від Wi-Fi в готелі". 42% учасників відзначили, що протягом усього експерименту вони були зосереджені на своїх телефонах: листуванні з друзями і підтримці видимості "красивого життя" в соціальних мережах.
Винуватцем усіх неприємностей і провалу секс-відпустки кожен другий учасник експерименту назвав смартфон. А 72 учасника зізналися, що користувалися телефоном навіть під час сексу.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
57% респондентів акції #DoNotDisturb відповіли, що були б більш залучені в відпочинок, якби точно знали, що їхні партнери вимкнуть свої гаджети, щоб зосередитися на майбутньому романтичному уїк-енді. Для підтвердження цього Durex запросила кілька реальних пар у "відпустку мрії", попередньо розділивши їх на пари з гаджетами і без, щоб зняти відео, що відображає сучасні відносини.
Читайте також: Вага впливає на задоволення від сексу
Організатори експерименту відмітили той нюанс, що смартфонозалежність більше притаманна людям до 35 років. Частіше нею зловживають жінки (на 27% більше, ніж чоловіки).
Загалом же залежність від соціальних мереж - явище досить поширене. 65% опитаних заявили, що намагаються розміщати нові фото або відео три рази в день. 42% зізналися в тому, що їм набагато важливіше поділитися якоюсь подією із життя з інтернет-користувачами, ніж з близькими людьми.
.