Найвпливовішим брендом у світі став Walt Disney. У цьому йому допоміг касовий успіх сьомого епізоду космічної саги "Зоряні війни: Пробудження сили".

Бренд "Зоряних воєн" був оцінений експертами в $10 млрд. Новий фільм заробив $1 млрд за рекордно короткий час в прокаті, а іграшки роботів R2-D2 C-3P0, випущені Disney, принесли ще $700 млн. Бренд Walt Disney в цілому оцінений в $31 млрд, повідомляє консалтингова компанія Brand Finance.

На другому місці опинився виробник іграшок Lego, а третю позицію зайняла косметична компанія L'Oreal. Крім того, у першій десятці - консалтингові компанії PwC і McKinsey, виробник спортивних товарів Nike, косметичних товарів Johnson's, харчова компанія Coca-Cola, телеканал NBC і пошуковик Google.

Найдорожчим брендом знову визнана компанія Apple. Вартість її бренда оцінили в $145,9 млрд. На другому і третьому місці - Google c $94,1 млрд і Samsung з $83,1 млрд.

Читайте також: Apple Watch обігнав Rolex в рейтингу годинників

Популярні новини зараз

В Україні пенсіонерам почали повертати "оновлені" виплати: у ПФУ визнали помилку

Кожному члену сім'ї по 3600 грн: українцям обіцяють тримісячну підтримку

Українцям спишуть частину боргів за комуналку: кому дозволять не платити

Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків

Показати ще

За даними Brand Finance, торік сильну позицію зайняли китайські бренди, наприклад, додаток WeChat, кількість користувачів якого за минулий рік зросла на 40% і зараз перевищує 650 млн чоловік, причому 70 млн з них знаходяться за межами Китаю. В результаті вартість цього бренду підскочила відразу на 83% до $6,5 млрд. У той же час Volkswagen через "дизельний скандал" опинився в числі головних невдах минулого року, вартість цього бренду знизилася відразу на $12 млрд до $18,9 млрд.