Відома у світі компанія Aerie, що спеціалізується на створенні та продажу жіночої білизни, знайшла спосіб значно підвищити попит на свою продукцію серед клієнтів.

Ідея мала успіх завдяки тому, що бренд відмовився від використання у своїх рекламних матеріалах фотошопу, повідомляє Лента.ru. з посиланням на Mashable.

Два роки тому менеджери компанії вирішили більше не вдаватися до ретуші фотографій. Наступним кроком наближення бренду до звичайних жінок стало використання моделей не з журнальною, а простою зовнішністю, з різними типами фігур, кольором шкіри.

Правда, у Aerie відзначають, що вони відмовилися тільки від зміни зовнішності дівчат за допомогою графічного редактора. З професійними моделями, які знімаються для рекламних плакатів бренду, продовжують працювати стилісти і візажисти

Внаслідок такої політики вже у 2015 році продажі продукції бренду зросли на 20 відсотків.

Популярні новини зараз

Жінки на заводи, чоловіки – в окопи: ветеран закликав масштабувати мобілізацію

Відключення триватимуть до весни: де буде найгірша ситуація зі світлом

Ухилянтів виженуть із засідки: стартують масові перевірки

Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів

Показати ще

Читайте також: Вчені радять спати без спідньої білизни

Очільниця компанії Дженніфер Фоїл пояснила, що Aerie використовує в рекламних плакатах справжні фотографії жінок. Це допомагає клієнткам відчувати себе більш упевненими і не комплексувати з приводу неідеальної фігури.

Повідомляється також, що у 2014 році компанія також запустила в хештег #AerieREAL, яким користувачки соцмереж стали відзначати пости про натуральну красу і свої фотографії без ретуші. Сьогодні в Instagram викладено близько чотирьох тисяч подібних знімків.