Вуличний стиль вільного одягу підкорив не тільки світові подіуми. У рекламній кампанії колекції FW'16 / 17 бренд Poustovit використовував фото street-style фотографа Адама Кац Сіндінга. У фотосесії взяла участь зірка нового покоління моди - Соня Євдокименко. Дівчина сміливо позувала на вулиці в одязі Poustovit. Ці фото і стали рекламною кампанією бренду, пише "Cosmopolitan".

"У Соні Євдокименко прекрасне обличчя. Мені дуже подобається, як на неї падає світло, і як на фотографії відчувається вітер. Те, як вона ходить, і її неймовірні пропорції - все це допомагає створити відмінні кадри ", - коментує фотограф Адам Кац Сіндінг.

Читайте також: У Дубаї секс-вечірка закінчилась в'язницею та депортацією

Практика зйомок рекламних кампаній street-style фотографами давно не новина. Однак команда бренду Poustovit підійшла з іншого боку: взяла вже готові street-style фото, отримавши права на їх використання.

"Ці спонтанні фото здалися мені органічним віддзеркаленням лінії бренду Poustovit: бути, а не здаватися справжнім", - каже дизайнер бренду Лілія Пустовіт.

Популярні новини зараз

Нова система навчання: учням додали ще один рік у школі

Пенсіонерів позбавлять виплат у 2026 році: що потрібно встигнути зробити

ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати

Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою

Показати ще