Споживачі, які щодня скуповують непотрібні товари з полиць магазинів, ризикують поплатитися власним здоров'ям за "приманку" красивої обгортки. Винахідники створили спеціальний анімований додаток Sage проект, який допомагає людям уникати небезпечних покупок, пише "New York Times".
Це одна з останніх технологічних розробок для харчової промисловості, яка допомагає споживачам орієнтуватися у продуктах, підраховувати калорії та відстежувати звички в їжі.
Основною її перевагою є те, що розробка виходить за рамки етикетки продукту, щоб надати клієнтам додаткову інформацію про добавки і консерванти, а також про наявність небезпечних речовин.
Читайте також: ТОП-7 дешевих та корисних продуктів
"Харчові етикетки є візуалізацією даних, які ми бачимо щодня, але ми не отримуємо багато з них," сказав Сем Слоувер, співзасновник і головний виконавчий директор Sage.
Війна триватиме ще 10 років: чому українцям не треба тішитись пустим надіями
Скасування табелів у школах: як тепер оцінюють знання школярів
Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів
Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші
Apple в App Store вже налічує більше трьох десятків додатків. Близько 16% людей, які завантажили додаток "Lose It" використовували його один раз в день.
"Клієнти хочутьрозуміти те, як надходить продукт, стандарти якості, які стоять за ним" - , сказав Джейсон Блучел, головний співробітник інформаційного відділу харчування.
На думку винахідників, Sage носить не лише інформативний характер – він створений для того, щоб зберегти здоров'я і життя споживача.