Азербайджанський художник Туран Рамазанли ​​показав, як можна об'єднати дві абсолютно несумісні речі - шедеври світового мистецтва і відомі світові бренди. Він створив цілу серію робіт з цієї тематики і назвав її Global Brands.

Йому вдалося створити оригінальний рекламні плакати відомих у всьому світі брендів. Основою для них стали класичні картини знаменитих художників.

Так, наприклад, "Мати Уістлера" художника Джеймса Уістлера перетворилася в рекламу Toshiba, де жінка працює за ноутбуком. Робота італійського майстра Рафаеля Санті стала промоплакатом компанії сонцезахисних окулярів Ray-Ban.

Читайте також: Компанія Fallen Furniture зробила крісло з корпусу двигуна літака (фото)

Нагадаємо, американську компанію Sperry надихнув культовий фільм жахів Стівена Спілберга "Щелепи" на створенні серії літньої колекції взуття за його мотивами.

Популярні новини зараз

У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь

В Україні хочуть жорстко карати мобілізованих, які пішли у СЗЧ: що їм загрожує

ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію

Обмеження карткових переказів: які ліміти встановлять з нового року

Показати ще

Дизайнери використовували для створення взуття малюнки з плакатів кінострічки. На ній присутні сцени з фільму і криваві логотипи. Картинки розмістили на різних частинах - задня частина п'яти, боки, внутрішня частина і носок взуття. Деякі пари взуття стали композицією. На них нансли асиметричний малюнок.