Фермерське виробництво натуральних продуктів стало більш популярним, ніж товари із супермаркетів. Першим довів актуальність такого бізнесу Уенделл Нарагхі. Він налагодив вирощування продуктів у долині і продавав їх, пише "The New York Times".

"На якийсь час ми зупинились, тому що ніхто не звернув на мене увагу", - сказав Уенделл. Його батько почав вирощувати великі горіхові сади в Центральній долині в 1940 році.

Читайте також: Супермаркети Німеччини вирощують овочі прямо в торгових залах (фото)

"Там просто не було ринку преміум для органічних продуктів", - додав він.

Зараз компанії не можуть отримати достатню кількість органічних інгредієнтів, щоб задовольнити бажання споживача. Попит на ці культури перевищує пропозицію, в результаті чого фермери влаштовують справжні змагання один з одним, щоб перетворити свою землю на джерело органічного виробництва.

Популярні новини зараз

Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні

Жінки на заводи, чоловіки – в окопи: ветеран закликав масштабувати мобілізацію

ПриватБанк змінив ліміти на видачу готівки: яку суму можна зняти

"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади

Показати ще

Відомі виробники продуктів харчування, такі як General Mills, Kelloggвсіляко сприяють таким господарям. General Mills, наприклад, нещодавно підписав контракт, щоб допомогти переробити близько 3000 акрів органічного виробництва люцерни та інших кормів для тварин. Виробник пропонує фермерам премію за врожай, що вирощуються на землі, бо ці продукти є повністю органічними.