Змінений дизайн та реклама "Київської перепічки" в Instagram влаштували справжній фурор у соціальних мережах. Доволі прозорі натяки та усім зрозумілі підтексти вирішили не змінювати навіть попри скандал, який почався після появи відвертих знімків.
Автори ідеї запевняють: навіть не здогадувалися, що їх ініціатива почне користуватися такою популярністю ще задовго до масового запуску, а традиційні сосиски в тісті тепер сприйматимуть зовсім по-іншому.
Насправді, суть ребрендингу в новій упаковці. Це непогана можливість нарешті відмовитися від поліетилену та серветок, на які нарікали клієнти.
"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються
Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа
Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку
Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло
І справді, дивлячись на оновлену подачу звичної випічки, глянцеві моделі з татуюваннями та у шкіряних куртках виглядають оригінально. Особливо написи на фоні – "Висока напруга".
Але кожен, звісно, залишиться при власній позиції – наскільки відповідає тим чи іншим нормам така реклама.
Дивіться: феномен українського фастфуду