Змінений дизайн та реклама "Київської перепічки" в Instagram влаштували справжній фурор у соціальних мережах. Доволі прозорі натяки та усім зрозумілі підтексти вирішили не змінювати навіть попри скандал, який почався після появи відвертих знімків.

Автори ідеї запевняють: навіть не здогадувалися, що їх ініціатива почне користуватися такою популярністю ще задовго до масового запуску, а традиційні сосиски в тісті тепер сприйматимуть зовсім по-іншому.

Насправді, суть ребрендингу в новій упаковці. Це непогана можливість нарешті відмовитися від поліетилену та серветок, на які нарікали клієнти.

Популярні новини зараз

ТЦК дали чоловікам 7 днів, щоб уникнути штрафу: кому потрібно поквапитися

Зупинила поліція – збирайте речі до війська: чоловіків почали ловити за новою схемою

Штраф, позбавлення прав та в’язниця: які слова заборонено говорити поліції

Пенсіонерам виплатять надбавки: які суми обіцяють

Показати ще

І справді, дивлячись на оновлену подачу звичної випічки, глянцеві моделі з татуюваннями та у шкіряних куртках виглядають оригінально. Особливо написи на фоні – "Висока напруга".

Але кожен, звісно, залишиться при власній позиції – наскільки відповідає тим чи іншим нормам така реклама.

Дивіться: феномен українського фастфуду

Як повідомляв портал "Знай.ua", творці сторінки "Київська перепічка" відповіли на шквал критики.