Омбудсмен Валерія Лутковська назвала рекламу "Київської перепічки" із зображенням оголених жінок сексистською і дискримінаційною.

Уповноважена ВР з прав людини звернулася до Держслужби з харчових продуктів з проханням перевірити рекламу перепічки щодо відповідності її закону. Про це повідомляє прес-служба омбудсмена.

Як відомо, нещодавно в соціальних мережах з’явився акаунт "Київської перепічки" з еротичною рекламою її продукції.

"За результатами моніторингу 26 жовтня 2017 року соціальної мережі Facebook виявлена реклама "Київської перепічки" з зображеннями оголених частин жіночого тіла і сексистськими написами", – мовиться у повідомленні прес-служби Лутковської.

В омбудсмена нагадують, що відповідно до закону, реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України "Про рекламу").

Популярні новини зараз

Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все

Кому як пощастить: ПриватБанк виплатить клієнтам від 150 до 5000 грн

З'ясовуватимуть після конфіскації: адвокат розповів, як "забиратимуть" авто на користь ЗСУ

У коханні чекають справжні випробування: яким знакам зодіаку краще забути про стосунки

Показати ще

"Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару", – наголошується у повідомленні.

У зв'язку з рекламою, яку омбдусмен вважає дискримінаційною, Лутковська звернулася до Держслужби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Зазначається, що питання перебуває на контролі омбудсмена.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Іnstagram-аккаунт "Київської перепічки" став вірусним завдяки знімкам оголених жінок та оригінальним підписам до них.