Для початку, потрібно привести маршрутизатор в порядок.
1. Перезавантажте роутер, після чого перевірте швидкість знову.
2. Якщо це не допомогло, скиньте маршрутизатор до заводських налаштувань і заново підготуйте його до роботи: задайте основні параметри, захистіть домашню мережу паролем.
3. Якщо в налаштуваннях маршрутизатора доступний сучасний стандарт 802.11 ac, активуйте його.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
4. Якщо у вас двохдіапазонна модель роутера (цю інформацію вказують у характеристиках пристрою), спробуйте перейти в його налаштуваннях на частоту 5 ГГц.
Оптимізуйте роботу комп'ютера або мобільного пристрою
1. Закрийте непотрібні програми, які можуть забивати інтернет-канал у фоновому режимі.
2. Розберіться з браузером: вимкнути зайві розширення, почистіть кеш. Спробуйте також включити турборежим (або режим економії трафіку), який присутній в таких популярних браузерах, як Opera, Chrome і “Яндекс.Браузер".
3. Якщо використовуєте VPN або проксі, відключіть їх і перевірте, чи змінилася швидкість. Якщо вона помітно зросте, спробуйте змінити VPN / проксі-сервіс або по можливості обходитеся без нього.
4. Очистіть пристрій від сміття за допомогою CCleaner або іншої подібної утиліти.
5. Антивірус допоможе перевірити систему на наявність шкідливого і рекламного ПО і очистити її. Видаліть всі виявлені об'єкти.
6. Відключіть від Мережі зайві пристрої, які можуть використовувати її без вашого відома. Це консолі, розумні телевізори та інша техніка.
7. Ну і наостанок, пробновите драйвери мережевого обладнання та/або операційну систему до актуальної версії.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що смартфони непомітно збирають на вас досьє.