Для початку, потрібно привести маршрутизатор в порядок.

1. Перезавантажте роутер, після чого перевірте швидкість знову.

2. Якщо це не допомогло, скиньте маршрутизатор до заводських налаштувань і заново підготуйте його до роботи: задайте основні параметри, захистіть домашню мережу паролем.

3. Якщо в налаштуваннях маршрутизатора доступний сучасний стандарт 802.11 ac, активуйте його.

Популярні новини зараз

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Показати ще

4. Якщо у вас двохдіапазонна модель роутера (цю інформацію вказують у характеристиках пристрою), спробуйте перейти в його налаштуваннях на частоту 5 ГГц.

Оптимізуйте роботу комп'ютера або мобільного пристрою

1. Закрийте непотрібні програми, які можуть забивати інтернет-канал у фоновому режимі.

2. Розберіться з браузером: вимкнути зайві розширення, почистіть кеш. Спробуйте також включити турборежим (або режим економії трафіку), який присутній в таких популярних браузерах, як Opera, Chrome і “Яндекс.Браузер".

3. Якщо використовуєте VPN або проксі, відключіть їх і перевірте, чи змінилася швидкість. Якщо вона помітно зросте, спробуйте змінити VPN / проксі-сервіс або по можливості обходитеся без нього.

4. Очистіть пристрій від сміття за допомогою CCleaner або іншої подібної утиліти.

5. Антивірус допоможе перевірити систему на наявність шкідливого і рекламного ПО і очистити її. Видаліть всі виявлені об'єкти.

6. Відключіть від Мережі зайві пристрої, які можуть використовувати її без вашого відома. Це консолі, розумні телевізори та інша техніка.

7. Ну і наостанок, пробновите драйвери мережевого обладнання та/або операційну систему до актуальної версії.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що смартфони непомітно збирають на вас досьє.