Це кінець епохи Yahoo Messenger, одного з перших програм для обміну миттєвими повідомленнями на ринку. Компанія припинить підтримку месенджера вже 17 червня, оскільки не можуть конкурувати з такими гігантами як Facebook і Telegram.
"В даний час немає заміни продукту, доступного для Yahoo Messenger", - пише компанія. "Ми постійно експериментуємо з новими сервісами та додатками, одним з яких є додаток для обміну повідомленнями тільки за запрошеннями під назвою Yahoo Squirrel." - повідомляється на сайті Yahoo.
Компанія не конкретизує свої причини для закриття Messenger, однак враховуючи домінування на ринку месенджерів WhatsApp Messenger і від Facebook, Snapchat, WeChat, причина стає очевидною.
Yahoo Messenger вперше дебютував як Yahoo Pager ще в 1998 році, в той час, коли обмін миттєвими повідомленнями був на пк в якості альтернативи електронній пошті і SMS на основних мобільних пристроях.
Пікніки навіть не плануйте: синоптик попередив про аномалії погоди у травні
ТЦК дали чоловікам 7 днів, щоб уникнути штрафу: кому потрібно поквапитися
Соцвиплати змусять повернути до копійки: держава погрожує судами - кого зачепить
Пенсія на картку більше не прийде: кого терміново чекають в ПФУ
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.
При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.
Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.
Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.