"Місцеві новини допомагають нам зрозуміти питання, які мають значення у наших громадах", - заявив виконавчий директор компанії Марк Цукерберг на свої сторінці в соцмережі.
Застосовувати новий алгоритм почнуть в США.


Це сталося після того, як Facebook оголосив, що робить пости від комерційних організацій, брендів та засобів масової інформації менш помітними.


Гороскоп на сьогодні, 28 травня: день складних виборів, старих помилок і шансів, які варті ризику
Масові перевірки чоловіків на вулицях, у барах, транспорті: що потрібно знати
У пенсіонерів заберуть 30% від виплати: кому ПФУ не повністю зарахує кошти
Пекельне літо: на Україну чекає нова хвиля аномальної спеки, прогноз погоди лякає
"Відтепер ми будемо показувати більше історій з джерел новин у вашому містечку чи місті", - йдеться в повідомленні пана Цукерберга.
"Якщо ви стежите за місцевим видавцем або якщо хтось ділиться місцевою історією, вона може з'явитися вище в стрічці новин", - додав він.
Марк Цукерберг переконаний, що користувачі Facebook, які будуть знати, що відбувається в їхніх громадах, ймовірно, будуть зацікавлені в цих подіях і зможуть змінити ситуацію".
"Дослідження показують, що читання місцевих новин безпосередньо співвідноситься з громадською активністю", - заявив керівник Facebook.
Він додав, що зміни є частиною прагнення компанії показувати "якісні і перевірені новини".
У своїй заяві Facebook вказує, що функція "Бачити спочатку" дозволить користувачам вибрати, які джерела новин, в тому числі місцеві або національні, вони хочуть бачити у верхній частині своїх стрічок.
Компанія впроваджує ряд змін на своєму веб-сайті та додатку після критики з-за появи помилкових новин і дезінформації в стрічках користувачів.
Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що Facebook врятував людське життя.