"Місцеві новини допомагають нам зрозуміти питання, які мають значення у наших громадах", - заявив виконавчий директор компанії Марк Цукерберг на свої сторінці в соцмережі.
Застосовувати новий алгоритм почнуть в США.
Це сталося після того, як Facebook оголосив, що робить пости від комерційних організацій, брендів та засобів масової інформації менш помітними.
Тарифи на водопостачання затвердили остаточно: які суми в платіжках побачать українці
ТЦК дали 20 днів: що потрібно зробити військовозобов'язаним
Тотальний військовий облік: чоловікам більше не уникнути мобілізації
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
"Відтепер ми будемо показувати більше історій з джерел новин у вашому містечку чи місті", - йдеться в повідомленні пана Цукерберга.
"Якщо ви стежите за місцевим видавцем або якщо хтось ділиться місцевою історією, вона може з'явитися вище в стрічці новин", - додав він.
Марк Цукерберг переконаний, що користувачі Facebook, які будуть знати, що відбувається в їхніх громадах, ймовірно, будуть зацікавлені в цих подіях і зможуть змінити ситуацію".
"Дослідження показують, що читання місцевих новин безпосередньо співвідноситься з громадською активністю", - заявив керівник Facebook.
Він додав, що зміни є частиною прагнення компанії показувати "якісні і перевірені новини".
У своїй заяві Facebook вказує, що функція "Бачити спочатку" дозволить користувачам вибрати, які джерела новин, в тому числі місцеві або національні, вони хочуть бачити у верхній частині своїх стрічок.
Компанія впроваджує ряд змін на своєму веб-сайті та додатку після критики з-за появи помилкових новин і дезінформації в стрічках користувачів.
Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що Facebook врятував людське життя.