"Місцеві новини допомагають нам зрозуміти питання, які мають значення у наших громадах", - заявив виконавчий директор компанії Марк Цукерберг на свої сторінці в соцмережі.
Застосовувати новий алгоритм почнуть в США.
Це сталося після того, як Facebook оголосив, що робить пости від комерційних організацій, брендів та засобів масової інформації менш помітними.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
"Відтепер ми будемо показувати більше історій з джерел новин у вашому містечку чи місті", - йдеться в повідомленні пана Цукерберга.
"Якщо ви стежите за місцевим видавцем або якщо хтось ділиться місцевою історією, вона може з'явитися вище в стрічці новин", - додав він.
Марк Цукерберг переконаний, що користувачі Facebook, які будуть знати, що відбувається в їхніх громадах, ймовірно, будуть зацікавлені в цих подіях і зможуть змінити ситуацію".
"Дослідження показують, що читання місцевих новин безпосередньо співвідноситься з громадською активністю", - заявив керівник Facebook.
Він додав, що зміни є частиною прагнення компанії показувати "якісні і перевірені новини".
У своїй заяві Facebook вказує, що функція "Бачити спочатку" дозволить користувачам вибрати, які джерела новин, в тому числі місцеві або національні, вони хочуть бачити у верхній частині своїх стрічок.
Компанія впроваджує ряд змін на своєму веб-сайті та додатку після критики з-за появи помилкових новин і дезінформації в стрічках користувачів.
Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що Facebook врятував людське життя.