New York Times повідомив, що багато SmartTV мають секретне ПО Samba TV, яка аналізує дані з 13,5 млн телевізорів у США для кращого розуміння переваг користувачів і подальшого націлювання їх рекламою.
Телевізори Sony, Sharp, Philips і тд — моделі цих виробників не тільки стежать за тим, що дивляться користувачі, але ще і збирають інформацію про інших пристроїв, з яких користувачі цієї мережі виходять в інтернет. По суті, не ви переглядаєте телевізор, а телевізор дивиться на вас.
Компанія стверджує, що такий збір даних обов'язково супроводжується відкритим угодою користувача, однак у більшості випадків подібні оповіщення маскується під угода маленьким шрифтом.
"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади
Довші канікули та вечірні зміни: як зміниться навчання в школах через відключення світла
Школярам скасували традиційні іспити: як проходитиме вступна кампанія
ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати
Сама Samba TV не продає користувальницькі дані, але використовує зібрану інформацію для подальшого націлювання рекламою на інших пристроях користувачів. Дивно, що цим займаються виробники дорогих телевізорів Sony і всі інші. І хоча телевізори з мінімальним інтелектом і так коштують величезних грошей, компанії продають ваші інтереси для реклами.
Проте варто відзначити і те, що при купівлі Smart TV люди не усвідомлюють усі можливості телевізора, і при наявності вбудованої камери, на вас можуть дивитися по іншу сторону телевізора.
Як повідомляв раніше Знай.uа, синій світло від наших смартфонів, ноутбуків і інших цифрових екранів може бути набагато більш небезпечним, ніж вважалося раніше.
Також Знай.uа писав про те, що компанія Xiaomi зазвичай не затягує вихід новинок, які вже були "розрекламовані" в мережі, хоч і часто ще до моменту їх виходу стають відомі їх характеристики.