У вівторок, 12 вересня, компанія Apple представила нові та оновлені пристрої. Під час презентації Apple багато глядачів з України помітили, що рекламний ролик Apple Watch знятий на київському вокзалі, а знімала його відома київська студія.

Однак локація - не єдине, чим проявила себе Україна: команда одеського стартапу Looksery, який зараз є підрозділом Snap Inc. розробила так звані "лінзи" чи "маски" для нових смартфонів Apple.

Роботу доповненої реальності на кількох "масках" Snapchat продемонстрував під час презентації старший віце-президент Apple Крейг Федеріго.

"Масками" називають динамічні 3D-фільтри, які можна накладати на відео. Вони стали дуже популярними серед користувачів месенджера Snapchat. Про запуск цієї функції компанія оголосила у вересні 2015 року. Саме тоді стало відомо про покупку компанією одеського стартапу Looksery.

Українська команда колишнього Looksery займається розробкою таких "масок" і зараз. Пропонуємо вам поглянути на результат їхньої роботи:

Популярні новини зараз

Відключення світла не за графіком: Yasno звернулися до українців

Гороскоп на 11 грудня: у цю середу багато чого стане ясно

Помилка може дорого обійтися: що змінилося у правилах передачі показників лічильників газу

Порошенко в Штатах шкодить Україні: дратує республіканців нагадуванням, як «зливав» Трампа на користь Гіларі Клінтон, - експерт

Показати ще

Як повідомляв портал "Знай.ua", американська компанія Snapchat купила одеський стартап Looksery за 150 млн доларів.