Представники студії Obsidian поділилися деталями розробки гри Fallout: New Vegas, яка вийшла в 2010 році. Спочатку проект мав називатися Fallout: Sin City (Місто Гріхів), а однією з головних фішок повинен був стати вибір раси гравця при створенні свого героя.

Автори гри планували впровадити три раси для гравця. Розробники хотіли запропонувати гравцеві бути людиною, гулем або супермутантом, проте із-за особливостей движка гри довелося відмовитися від цієї затії.

Причина проста: для всіх трьох рас необхідно було промальовувати всі зброї і деталі гри, а це зайняло б дуже багато часу.

Популярні новини зараз

Водоканали почали відключати неплатників: який борг вважається "критичним"

Не знайдуть цього в машині – отримаєте штраф: що можуть перевірити копи

Не лише електроенергія вдарить по гаманцю: яка комунальна послуга подорожчає з 1 червня

По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі

Показати ще

До того ж, компанія вважала, що New Vegas буде швидше величезним розширенням гри Fallout 3.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що роботи незабаром витіснять учитилей.