Компанія Bethesda під рідкі оплески анонсувала Wolfenstein: Youngblood, дія якого розгорнеться в Парижі 80-х років, а сюжет присвячений дочкам-близнюкам Бласковіця. Головною особливістю гри стане кооперативне проходження з друзями по мережі. Гра вийде в 2019 році, однак точних дат не було названо.
Подивіться трейлер культової гри:
Крім того, незабаром можна буде боротися з нацистами, лежачи в своєму ліжку — Darkness II: The New Colossus вийде на Nintendo Switch вже 29 червня. Також розробники випустять гру для VR — Wolfenstein Cyberpilot.
Нагадаємо, що компанія Sony презентувала новий продукт –Tetris Effect. Даний проект керівництво назвало честь дослідження співробітників Гарвардського університету, під час якого вчені виявили дивний ефект: активні гравці в тетріс починають бачити фігури з гри в реальному житті. Про це повідомляють ЗМІ.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.
Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.
Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.
Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.