У кожного покоління свої пристрасті. У кожного покоління свої можливості. Наприклад покоління мілленіалів стає основним поціновувачем і споживачем «розумних будинків». Як повідомляє портал Techzone, кожен четвертий представник цього покоління обзаводиться хоча б одним гаджетом з серії розумних пристроїв для дому.
Дослідження, проведене компанією Wakefield Research, підтвердило, що 86% мілленіалів готові платити за житло, будь то оренда або покупка, на 20% більше, якщо воно оснащене технологіями розумного будинку: електронними замками, що не вимагають ключів, охоронною системою, керованою зі смартфона, голосовими помічниками на кшталт Alexa або Google Assistant і так далі.
Покоління мілленіалів часто порівнюють з бебі-бумерами. Тривалий час люди, що народилися на хвилі післявоєнного демографічного сплеску, були найчисленнішою групою в США. Їх купівельна спроможність та вплив на економіку в цілому була доволі великою. Сьогодні мілленіали обійшли їх за чисельністю і можливостям. Саме на їх смаки варто було б орієнтуватися сьогодні компаніям, що виробляють житло.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про небезпечність метро