Студія Ubisoft Singapore в рамках конференції E3 2018 представила новий трейлер Skull & Bones, а також і геймплей, демонструє краси і можливості проекту. Відомо, що гра вийде в наступному році на PS4, Xbox One і PC.

Трейлер незвичайної гри:

Джастін Фаррен, творчий директор Skull & Bones, розповів про деякі особливості гри. Наприклад, користувачі зможуть всіляко персоналізувати і налаштовувати свої кораблі, які володіють своїми особливостями. У гравців буде можливість міняти прапор свого судна, щоб у разі чого втекти серед португальських берегів, а після завдати удару нишком. А під час битв можна попросити про допомогу інших гравців, що знаходяться поблизу.

Геймплейний ролик:

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

Популярні новини зараз

Скасування табелів у школах: як тепер оцінюють знання школярів

Обмеження карткових переказів: які ліміти встановлять з нового року

Нова система навчання: учням додали ще один рік у школі

Українців попередили про посилення мобілізації з 1 січня: ТЦК працюватимуть на 7 локаціях

Показати ще

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.