Більше 90% зійшли з конвеєра Tesla Models S і X потребують ремонту з-за виробничих дефектів.
Автомобілі ремонтують ще до того, як вони покинуть завод і вирушать до клієнтів. До проблем, з-за яких машини доводиться лагодити, відносяться як дрібні косметичні дефекти (подряпини і вм'ятини корпусу авто), так і більш складні (несправний функціонал сидіння і двері, порушення герметичності салону та інші).
Колишні працівники компанії повідомляють, що Tesla не зупиняє конвеєр, навіть якщо проблема стає очевидною. Фахівці воліють ремонтувати готові автомобілі: на виправлення легких несправностей йде мало часу, а для складних робіт автомобілі відправляють на спецмайданчик на території заводу. Співробітники розповіли, що там зібралося близько 2 тис. машин.
Також вони відзначили, що у великих автовиробників, таких як Toyota, на стадії поствиробництва виявляються дефекти у менш ніж 10% авто. Високий відсоток несправностей у Tesla вони пояснили тим, що компанія досі не змогла налагодити виробництво, яке раніше було затримано на 50% із-за проблем з розробкою акумуляторів. При цьому в компанії слова джерел підтвердити відмовилися і запевнили, що кожен етап виробництва строго контролюється.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що зоологи дізналися, хто з кішок і собак розумніші.