Штучний інтелект поступово бере на себе частину рутинної роботи з адміністрування, кадрових питань, обчислення продуктивності фірми. Деякі компанії пробують ботів в якості психотерапевтів. Як показує приклад компанії Watson, чатбот може також вести ефективну переписку з клієнтом. Як повідомляє Venture Beat, це дає можливість вирішувати за 10 хвилин проблеми, на які раніше йшло півтора дня.
Щороку компанії витрачають 1,3 трильйона доларів на роботу телефонних служб обслуговування клієнтів. Кожен дзвінок обходиться приблизно в 5 доларів. Кожен співробітник служби підтримки обходиться в середньому в $4000 (не включаючи зарплатню), плюс ще $4800 на навчання — і при цьому кадри течуть, оскільки далеко не всі витримують навантаження. Штучний інтелект може це змінити.
Нова технологія дозволяє не тільки економити гроші, а й людський ресурс. Розмови з клієнтами можуть бути досить стомлюючими та неприємними. Бот не відчуває емоцій і завжди в силах надати компетентні послуги.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про впровадження міністерства ШІ