В умовах економіки брендів важливим елементом ціноутворення товару є брендова рента, висока планка якої виправдовує, в кінцевому рахунку, всі попередні вкладення в рекламу. Контрафактна продукція порушує цей ланцюжок і дає зловмисникам можливість скористатися результатами чужих рекламних вкладень. Власники брендів докладають чимало зусиль для захисту свого бізнесу від підробок. І тепер, як повідомляє портал The Engineer, бренд спробують захистити за допомогою піску.

В основі оптичної системи аутентифікації лежить звичайний пісок, правда, з домішками трьох рідкоземельних лантанідів — європію, тербія і диспрозія — кожен з яких світиться під впливом різної довжини хвиль. У ємність з піском опускається невеликий шматок липкої стрічки, і приклеєні до неї тисячі піщинок утворюють унікальний візерунок всього пару міліметрів завширшки. Ці "відбитки" можна наносити на метал, скло або шкіру. Після нанесення такої мітки на виріб воно фотографується в різних довжинах хвиль, і три зображення з частинками європію, тербія і диспрозія об'єднуються в одне, яке зберігається в цифровому вигляді в базі даних виробника.

За допомогою спеціально розробленого пристрою та програми цифровий ключ використовується для аутентифікації фізичного ключа. За розрахунками винахідників, кодуюча ємність системи дорівнює 6×10 в 104 ступеня, тобто її практично неможливо підробити. "Ймовірність того, що два товари будуть мати той же "відбиток" — той же цифровий ключ — настільки незначна, що на практиці її можна вважати пренебрежимо малою", — вважає Томас Йуст Соронсен, хімік Університету Копенгагена.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про індустрію підробних справок

Популярні новини зараз

Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф

"Війна в Україні завершиться несподівано" – пророцтво монаха з гори Афон

Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити

ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити

Показати ще