Шведська фірма HH Ferries Group, відома водними перевезеннями, планує перевести свої найбільші суда на електричну тягу. В результаті цієї операції пороми Tycho Brahe і Aurora зможуть по праву називатися найбільшими в світі электросудами.
Ні для кого вже не секрет, що переорієнтація на електроживлення стала за останні роки основним трендом у сфері транспортних розробок. Однією з причин є шкода наносима двигунами внутрішнього згоряння навколишньому середовищу. Ця проблема актуальна і для двох поромів, що курсують між берегами Швеції і Данії, незважаючи на те, що загальна довжина маршруту не перевищує чотирьох кілометрів.
Компанія ABB вже приступила до установки на обох поромах акумуляторних батарей загальною потужністю 4,2 мВт*год., 640 батарей по 6,5 кВт*год. Вони будуть розміщені у верхній частині судна, поруч з двома рубками, в яких розташовані трансформатори, перетворювачі і система охолодження. Кабелі будуть тягнутися від рубки до точок підключення на обох кінцях судна. По ідеї, це забезпечить швидку зарядку батарей.
Підзарядка акумуляторних батарей буде здійснюватися автоматично велетенською, повністю роботизованою рукою, під час вивантаження пасажирів.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Раніше портал "Знай.ua" розповідав про наміри білорусів створити власний електромобіль