Шведська фірма HH Ferries Group, відома водними перевезеннями, планує перевести свої найбільші суда на електричну тягу. В результаті цієї операції пороми Tycho Brahe і Aurora зможуть по праву називатися найбільшими в світі электросудами.
Ні для кого вже не секрет, що переорієнтація на електроживлення стала за останні роки основним трендом у сфері транспортних розробок. Однією з причин є шкода наносима двигунами внутрішнього згоряння навколишньому середовищу. Ця проблема актуальна і для двох поромів, що курсують між берегами Швеції і Данії, незважаючи на те, що загальна довжина маршруту не перевищує чотирьох кілометрів.


Компанія ABB вже приступила до установки на обох поромах акумуляторних батарей загальною потужністю 4,2 мВт*год., 640 батарей по 6,5 кВт*год. Вони будуть розміщені у верхній частині судна, поруч з двома рубками, в яких розташовані трансформатори, перетворювачі і система охолодження. Кабелі будуть тягнутися від рубки до точок підключення на обох кінцях судна. По ідеї, це забезпечить швидку зарядку батарей.
Підзарядка акумуляторних батарей буде здійснюватися автоматично велетенською, повністю роботизованою рукою, під час вивантаження пасажирів.
ТЦК забудуть про порушників: через який час викреслять з бази і припинять переслідувати ухилянтів
Працювали все життя, а стаж не зарахують: які роки викинуть з пенсії
До 5000 гривень зарахують на картку: українці можуть отримати гроші на комуналку
Змусять погасити борг та ще доплатити: комунальники готують удар по неплатниках
Раніше портал "Знай.ua" розповідав про наміри білорусів створити власний електромобіль