Компанія Vodafon, один з найбільших операторів мобільного зв'язку провела дослідження, в результаті якого стало відомо, як українці використовують мобільний інтернет.

Для цього, компанія Vodafone-Україна підготувала інфографіку "Що роблять цифрові українці". Фахівці дізналися, де живуть самі активні користувачі мобільного інтернету, скільки гігабайт використовують і на які сервіси витрачають трафік.

Так, найпопулярнішим онлайн-сервісом серед українців став Youtube — його використовують 96% аудиторії. Само собою, поїздка в громадському транспорті відмінно проходить за прослуховуванням музики та перегляду відео на YouTube. На другому місці знаходяться гри, а на третьому — месенджери, серед яких найчастіше використовують саме Viber. Отже, найбільше трафіку українці витрачають на перегляд відео (45%). Також досить багато часу вони проводять в соцмережах (23%).

Якщо говорити про географію розміщення самих активних користувачів мобільного інтернету, то тут лідером є Київська область і столиця. На другому місці знаходиться Харків, після якого йдуть Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Львів та Полтава. За кількістю використаних гігабайтів сьогодні на першому місці — 4G (100 Гб).

Популярні новини зараз

Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Нагадаємо, що компанії Sony вдалося представити дійсно унікальний смартфон для 2018 року. На сьогоднішній день, новинка є самим великим і важким смартфоном серед флагманів цього року.

Як повідомляв раніше Знай.uа, Google закрив обхідний шлях в Android Pie, який розробники використовували протягом багатьох років, щоб використовувати сторонні програми для запису дзвінків. Офіційний API для запису дзвінків був включений у більш ранні версії Android.

Також Знай.uа писав про те, що Google оголосила про нову ініціативу, спрямовану на поліпшення якості додатків для OS Wear для розумних годин, шляхом створення процесу перевірки Play Маркету. Процес перегляду додатків Wear був представлений з Android Wear 2.0, але залишався необов'язковим.