Що означають обговорення мого бренду в соціальних мережах? Які теми постійно спливають? Які актуальні тенденції, які варто використовувати? На такі питання можна відповісти тільки за допомогою науки про даних і машинному навчанні, — вважає Мік Лернаут, віце-президент Hootsuite, компанії, що займається соціальним маркетингом. Завдяки штучному інтелекту в найближчі 30 років фахівці з піару та реклами придбають небачені суперсили, включаючи здатність передбачати майбутнє, передає Venture Beat.

«Машинне навчання вже допомагає маркетологам ефективніше використовувати дані про клієнтів і доповнює те, що у них було завжди: інтуїцію і досвід», — Джефф Хардисон, віце-президент Lytics, платформи для збору даних про клієнтів.

«Наші дані на 80% — 90% точні у прогнозуванні того, що станеться в найближчі 30 днів. За три дні ми можемо передбачити, якою буде динаміка розвитку через 30 днів», — говорить Саїф Аджані, голова Keyhole, аналітичної компанії, що використовує засоби машинного навчання Google Tensor Flow.

«Машинне навчання відмінно працює з великими наборами даних і допомагає нам вирішувати проблеми на зразок класифікації. Воно також допомагає нам визначити загальні елементи контенту, який стає популярним... В цілому, ми бачимо переваги машинного навчання в обробці великих даних у галузі перекладу, розпізнавання зображень та захисту від спаму», — Стів Райсон, директор BuzzSumo, інструменту, що дозволяє користувачеві оцінити популярність контенту.

Популярні новини зараз

ТЦК не має права: омбудсменка назвала головні порушення, які вчиняють ледь не щодня

Світло, опалення та вода: чому комуналка зросте для двокімнатних квартир

ПриватБанк зобов'язав власників карток пройти важливу процедуру: кого це торкнеться

Весняний перерахунок пенсій: скільки грошей додадуть пенсіонерам

Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" розповідав про рекламу пива в школі