Кондитерська корпорація Ferrero SpA спільно з рекламним агентством Ogilvy & Mather Italia розробила алгоритм, який створив 7 мільйонів унікальних етикеток для шоколадно-горіхової пасти Nutella.
За інформацією The Verge, кожна баночка лімітованої серії Nutella поєднує ексклюзивне поєднання кольорів та візерунків, та жодна з них не повторюється.
Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
Вдарять морози й нічні, й денні: синоптики розповіли, коли в Україну прийде похолодання
Жінки на заводи, чоловіки – в окопи: ветеран закликав масштабувати мобілізацію
Схема з лічильниками: українцям нараховують космічні борги за світло
Нестандартний маркетинговий хід виявився до вподоби мешканцям Італії. Ласуни з цієї країни розкупили усі 7 мільйонів баночок Nutella.
Ferrero вражена успішною заміною дизайнерів на алгоритм та планує випускати різнокольорові баночки в Європі, Африці та на Близькому Сході.
Пасту Nutella винайшов у 1940 році італієць П'єтро Ферреро, який був засновником однойменної компанії. Сьогодні десерт продають у 75 країнах світу.
Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені прийшли до висновку, що Nutella не слід вживати на сніданок в особливо великих пораціях.