Електромобілі впевнено прокладають собі дорогу. У цій справі їм допомагають не тільки симпатії споживачів, але тепер і урядові декрети. Багато країн озвучують плани поступової відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Китай ж е тільки спланував, але і ввів квоти на електромобілі, передає Nikkei Asian Review.
Проблема забруднення навколишнього середовища взагалі і повітря зокрема досить сильно відчутні в Китаї. Нова індустріалізація і боротьба за статус всесвітньої майстерні мають свою екологічну ціну. У багатьох районах країни висока загазованість ускладнює не тільки дихання, але і видимість. Влада зробили низку кроків щодо переходу на зелену енергетику. Серед них і квоти на електрокари.
Тепер автокомпаніям доведеться відповідати наступним квотами: до 2019 року не менше 10% автомобілів, які вони виробляють, повинні бути електричними, а до 2020 року — не менше 12%. В іншому випадку їм доведеться сплачувати штрафи. Інший варіант — покупка квот у виробників, що перевищують необхідний рівень продажів електромобілів. Китай в даний час є найбільшим автомобільним ринком у світі, тому іноземні виробники, такі як Honda і Volksvagen, готові підкоритися новим правилам. Багато інші компанії, у тому числі китайські, самі зацікавлені в створенні електромобілів і очікують, що нові квоти забезпечать їм додаткову вигоду.
Поки населення з прохолодою ставиться до екологічних ініціатив уряду. У минулому році частка електромобілів серед купленого особистого транспорту не перевищила і 2%. Влада очікує, що перекладання частини відповідальність на виробника дозволить прискорити процес переходу.
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про створення найбільшого електропарому