Компанія Creative Strategies провела дослідження, результати якого напевно здивують адептів гаджетів від Apple.
Респонденти назвали ноутбук Microsoft Surface більш бажаним, ніж MacBook. В опитуванні брали участь 1300 американських споживачів.
52 відсотки респондентів віддали перевагу Microsoft Surface всім іншим пристроям, включаючи Apple. Про своє бажання працювати на MacBook заявили лише 38 відсотків опитаних.
Правда, у віковому розрізі, картина дещо інша: представники покоління миллениалов вважають ці два бренду рівними.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
В якості ключового відмінності продуктів від Microsoft і Apple респонденти назвали операційну систему Surface products run. Також на користь Microsoft Surface пішло і те, що пристрій може працювати з електронним пером, а також має сенсорний екран.
Молоді люди сприймают Microsoft Surface як бренд, який дозволяє їм бути продуктивними (про це заявили 49 відсотків опитаних) та креативними (48 відсотків). Для миллениалов Apple є брендом, за допомогою якого можна бути творчими (це відзначили 45 відсотків респондентів).
Втім, Apple залишається лідером ринку в свідомості споживачів. 46 відсотків учасників опитування назвали цю компанію провідним виробником ноутбуків на ринку.
Однією з ключових причин, по якій користувачі вибирають MacBook, є наявність iPhone.
Але Microsoft Surface, на думку респондентів, є "єдиним брендом, який здатний конкурувати з Apple".
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google випустить свою версію популярного месенджера.