Huawei P20 Pro продається на нашому континенті, безумовно, краще, ніж Huawei Q10 Plus. Виробник не скаржиться на попит, який створюють моделі Huawei P20 і Huawei P20 Lite на ринку смартфонів середнього сегмента.
Схоже, що Huawei задоволена рівнем продажів смартфонів Huawei P20 Pro в Європі.
Правда, виробник не показав точних даних про продажі, але похвалився, що Huawei P20 Pro надзвичайно успішно завойовує Європу. Важко сказати, наскільки це було перебільшено, так як в порівнянні з Huawei P10 Plus продажу в перші тижні присутності на ринку, були краще на 316%.
Виробник підкреслює при цьому, що Huawei P20 Pro є самим популярним у Великобританії, Німеччині і Франції. У тих же країнах найкраще продаються моделі Huawei P20 і Huawei P20 Lite.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Нагадаємо, що за останнім часом Apple сильно вклалася в новинний формат. Не так давно компанія навіть купити великих агрегатор Texture для інтеграції його в Apple News.
Нещодавно стало відомо, що компанія хоче купити Condé Nast, що володіє The New Yorker, Vanity Fair, Vogue і іншими світовими виданнями. Про це повідомило The Guardian.
Правда, яких-небудь деталей угоди не розголошується. Apple може купити або якусь частину видавництва, або його цілком.
В The New York Post вирішили дізнатися деякі подробиці, і, як виявилося, що "Condé Nast не продається". У всякому разі, про це заявив глава компанії.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.
Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.