Директор "Google Україна" Дмитро Шоломко розкрив, що саме шукають у світовій мережі українці.

"Люди шукають оперативні новини, якісь важливі речі або шоу і серіали. Це може бути реакція на якісь події. А події можуть бути різні: "Євробачення", спортивні змагання, великий політичний скандал, скандал за участю селебрітіз. Бувають сезонні речі. От в певний період року в топах постійно ЗНО. Та, якщо робити узагальнення: це все-таки, як правило, фільми, шоу, серіали", – сказав директор "Google Україна" в інтерв'ю "Главком".

"Вже вісім років поспіль, як ми за цим спостерігаємо, – ніяких змін. Ми колись дуже сильно здивувалися: політичні фігури, навіть під час виборів, людей цікавлять менше, ніж зірки шоу-бізнесу", – додав Шоломко.

Він зазначив, що ця тенденція притаманна всім країнам. "Все ж таки для великої кількості населення світу інтернет насамперед – це джерело натхнення і розваг. Саме тому фільми, серіали і шоу "рулять", – сказав Шоломко.

Як повідомляв "Знай.ua", корпорація Google оснастила свій сервіс Maps функцією, яка допоможе людям з алергією уникнути місць з високим рівнем пилку.

Популярні новини зараз

Прогноз магнітних бурь на травень: коли чекати "ударів по голові"

Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Показати ще