Директор "Google Україна" Дмитро Шоломко розкрив, що саме шукають у світовій мережі українці.
"Люди шукають оперативні новини, якісь важливі речі або шоу і серіали. Це може бути реакція на якісь події. А події можуть бути різні: "Євробачення", спортивні змагання, великий політичний скандал, скандал за участю селебрітіз. Бувають сезонні речі. От в певний період року в топах постійно ЗНО. Та, якщо робити узагальнення: це все-таки, як правило, фільми, шоу, серіали", – сказав директор "Google Україна" в інтерв'ю "Главком".
"Вже вісім років поспіль, як ми за цим спостерігаємо, – ніяких змін. Ми колись дуже сильно здивувалися: політичні фігури, навіть під час виборів, людей цікавлять менше, ніж зірки шоу-бізнесу", – додав Шоломко.
Він зазначив, що ця тенденція притаманна всім країнам. "Все ж таки для великої кількості населення світу інтернет насамперед – це джерело натхнення і розваг. Саме тому фільми, серіали і шоу "рулять", – сказав Шоломко.
Як повідомляв "Знай.ua", корпорація Google оснастила свій сервіс Maps функцією, яка допоможе людям з алергією уникнути місць з високим рівнем пилку.